او فقط نگاهی رژیم غذایی مناسب: آیا ممکن است برای کاهش کراتینین 5.7؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

او فقط نگاهی رژیم غذایی مناسب: آیا ممکن است برای کاهش کراتینین 5.7؟

تنها نگاهی رژیم غذایی مناسب: آیا ممکن است برای کاهش کراتینین 5.7 برای بیماران با کراتینین 5.7، آنها می توانند یک رژیم غذایی نه تنها آن را کاهش؟ معمولا هنگامی که سطح کراتینین افزایش 5.7 نشان می دهد که بیمار به نارسایی کلیه است. در این مورد، اگر به نارسایی کلیوی هنوز در درمان مناسب نیست، بیماران دیالیز و پیوند اجتناب نیست به طور کلی. در این مقاله، ما درمان موثر و رژیم غذایی برای کمک به آنها توصیه می شود.

پیشنهادات رژیم غذایی

معمولا بیماران با کراتینین بالا نیست باید آنها خوردن غذاهای شور، بهتر است به مصرف 3G در هر روز. این نکته بسیار مهم است. علاوه بر این، طرح های دیگر برای شما وجود دارد:

1. گوشت کمتر، و خوردن سبزیجات مغذی تر

2. آنها می توانند از غذاهای سرشار از پتاسیم مانند سیب زمینی، ریشه نیلوفر آبی، کلم، پیاز، گریپ فروت، هلو، موز، خرما، و غیره را نمی خورند

3. می توانید از غذاهای سرشار از فسفر را نمی خورند. عمدتا آبی گنجانده شده است. علاوه بر این، امعا و احشا حیوانات، sésano، cacahuetas، زرده تخم مرغ و برخی از آجیل. شما باید با توجه مصرف قهوه و چای نمی پرداخت. مزایای در حال خوردن غذاهای با ویتامین A، ویتامین B2، ویتامین C، و غیره

4. بهتر است به خوردن غذاهای با پروتئین پایین، قند بالا. علاوه بر این، آنها می توانند مواد غذایی تند غذا خوردن نیست.

ما امیدواریم که این طرح کمک می کند. ما را به درمان مناسب برای usdedes دارند.

درمان با سلول های بنیادی مناسب برای بیماران است

یک رژیم غذایی مناسب می تواند تنها کمک به بیماران حفظ یک عادت خوب، می تواند سطح کراتینین را کنترل کنند. در این مورد، درمان با سلول های بنیادی می تواند سطح کراتینین کمتر. سلول های بنیادی ظرفیت های بازسازی و بازیابی هستند. این می تواند سلول موثر تابع دختر کلیوی تولید می کنند. شما همچنین می توانید سموم دانلود از رگ های خونی، و سپس کراتینین می تواند از بدن تخلیه می شود.

به هر حال، اگر شما هنوز هم شک و تردید در مورد سطح کراتینین و یا سلول های بنیادی، سوالات خود را به sjzhospitalrenal@hotmail.com و توصیه. شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک و یا در همه زمان دکتر ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: